HET EIGENARENMODEL

Voorbeelden van doelen waarvoor eigenaren zijn benoemd

Hieronder zie je voor welke doelen NS Service & Operatie eigenaren heeft in elk team.

Safety:
veiligheidscommunicatie (% dat bij steekproeven voldoet)
veiligheidshandelingen bij halteren (% dat bij steekproeven voldoet)
arbeidsveiligheid

Op tijd reizen:
% op tijd halteren voor conducteur (max 30 sec te vroeg of te laat deuren gesloten)
% op tijd rijden voor machinist (max 30 sec te vroeg of te laat vertrokken en aangekomen)

Gastvrijheid Trein:
% vriendelijkheid (beoordeling door klantonderzoek)
% zichtbaarheid (beoordeling door metingen van de overheid)
% informatie bij ontregelingen (beoordeling door metingen van de overheid)

Sociale veiligheid:
# agressie incidenten
% letselgevallen naar aanleiding van agressie

Inzetbaarheid:
# extra diensten die lokaal worden in gezet
# niet gestelde diensten
# openstaande verlofuren

Verzuim:
% verzuim
% lichte dienst (wel aan het werk, maar met andere taak als doel om te integreren)