OVER

Referenties

Martine ontwikkelde bij NS Service & Operatie het Eigenarenmodel met focus, spelregels en ritme.

Aanbevelen

73% zegt het Eigenarenmodel aan te bevelen bij andere organisaties.

Focus

85% geeft aan dat het Eigenarenmodel helpt om focus te houden.

Leren

In de regio leert 84% meer van elkaar. 

Bottom-up

82% zegt dat het Eigenarenmodel helpt om informatie van medewerkers te benutten.

Alle operationele resultaten zijn verbeterd!

In dit filmpje zie je waarom 73% van NS Service & Operatie de focus, spelregels en ritme van het Eigenarenmodel aanbeveelt.

NS Operatie is een 24-7 bedrijf en medewerkers werken door het hele land in onregelmatige roosters. Voor onze eerstelijnsmanagers dus een enorme klus om hun medewerkers frequent te zien en spreken, waarbij verbeteringen doorvoeren een extra uitdaging wordt. De wereld om ons heen verandert steeds sneller en NS wil en moet daarin mee.

Toen ik voor het eerst hoorde van de omgekeerde overlegstructuur met eigenaren, dacht ik dat dit de zoveelste hype was die vooral op papier werkt. Maar door de pragmatische aanpak van Martine en de manier waarop zij mensen in beweging krijgt, is er in korte tijd veel veranderd. Er is meer eigenaarschap op alle lagen in de organisatie. Plannen worden gemaakt én opgevolgd en we zijn als MT veel scherper naar en met elkaar. Hierdoor zijn al onze operationele resultaten verbeterd en zijn we veel beter geworden in resultaatsturing!

Ik beveel werken met Martine en haar aanpak dan ook van harte aan!

Koen Sueters is directeur Service & Operatie bij NS Reizigers.

Martine ondersteunde KPN bij een groot verbetertraject.

Ik heb, bijna een jaar, zeer intensief met Martine samengewerkt in een groot verbeterproject bij KPN. In die tijd heb ik haar leren kennen als een zeer gedreven, enthousiaste en gemotiveerde consultant.

Martine is heel laagdrempelig, goed benaderbaar en kan goed schakelen met alle lagen van de organisatie. Door het stellen van de juiste, kritische vragen, dwingt ze mensen tot nadenken en met haar enthousiasme en gevoel voor humor weet ze mensen in beweging te krijgen.

Peter Sijbring is kwaliteitsmanager bij KPN.

Nieuwe leiders van de Politie volgden de bierviltjesworkshop in hun leergang Operationele Sturing.

Martine heeft ons op een inspirerende en interactieve wijze meegenomen in haar ervaringen en verhaal over het in beweging brengen van organisaties. Hierdoor heb ik op een andere manier kunnen kijken naar mijn eigen rol en positie als leidinggevende. En ik heb gezien welke mogelijkheden er zijn om de context van onze Politieorganisatie te veranderen met structuur.

Zoekt u een workshop voor leidinggevenden en managers in uw organisatie, dan is de bierviltjesworkshop een absolute aanrader!

Rob Jonkers is Operationeel Expert i.o. bij de Politie.

De consultants van House in Order Consultancy bij Essent volgden een versnelde bierviltjesworkshop.

Een interessant, inspirerend en toegankelijke workshop. Het is een mooie uitdaging om deze aanpak met betrekking tot eigenaarschap te spiegelen op onze eigen organisatie en zo te zien waar we kunnen aanscherpen.

Martijn Boermans is Manager House in Order Consultancy bij Essent.

Ik kan Martine Veeger enorm aanbevelen als consultant en (prestatie-) coach. Martine heeft in de periode 2014 – 2019 in mijn team gewerkt als consultant. Zij heeft geheel zelfstandig met (senior) managers en medewerkers besturingssystemen ontwikkeld en duurzaam geïmplementeerd. Door deze werkwijze waren veel teams in staat hun prestaties te bereiken en continu te verbeteren.

Werken met Martine is plezierig omdat ze heel goed contact maakt, goede vragen stelt en vanuit de vraag met haar goedgevulde rugzak de juiste tools weet in te zetten.

Paul van Schaik is partner bij FTE Improvery, trainer High Performance Leadership bij de Baak en auteur van De Prestatiedoorbraak en Wij is belangrijker dan Why.

Heb je een vraag of wil je een gratis adviesgesprek?

Vul dan onderstaand contactformulier in, of bel me op 06-81606871.

6 + 15 =