HET EIGENARENMODEL
Voorbeelden van doelen waarvoor eigenaren zijn benoemd
Hieronder zie je voor welke doelen NS Service & Operatie eigenaren heeft in elk team.
Safety:
veiligheidscommunicatie (% dat bij steekproeven voldoet)
veiligheidshandelingen bij halteren (% dat bij steekproeven voldoet)
arbeidsveiligheid
Op tijd reizen:
% op tijd halteren voor conducteur (max 30 sec te vroeg of te laat deuren gesloten)
% op tijd rijden voor machinist (max 30 sec te vroeg of te laat vertrokken en aangekomen)
Gastvrijheid Trein:
% vriendelijkheid (beoordeling door klantonderzoek)
% zichtbaarheid (beoordeling door metingen van de overheid)
% informatie bij ontregelingen (beoordeling door metingen van de overheid)
Sociale veiligheid:
# agressie incidenten
% letselgevallen naar aanleiding van agressie
Inzetbaarheid:
# extra diensten die lokaal worden in gezet
# niet gestelde diensten
# openstaande verlofuren
Verzuim:
% verzuim
% lichte dienst (wel aan het werk, maar met andere taak als doel om te integreren)